تصمیم تجاری
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

این چنین تصمیم های تجاری، ما را در جایگاه اول قرار میدهد

بهترین تصمیم های تجاری آنهایی نیستند که برمبنای استراتژی، فروش یا بازاریابی گرفته می شوند. یا حداقل به صورت مستقیم به این موارد مربوط نمی شوند. این تصمیم ها همیشه آنهایی هستند که افراد میگیرند. اینکه چه کسانی را استخدام می کنیم، چگونه آن ها را مدیریت میکنیم و البته این که چه کسی را اخراج می کنیم نسبت به مواردی که ما معمولا فکر می کنیم موفقیت از آنها ناشی می شوند، تاثیر بسیار بزرگتری بر روی نتایج می گذارند.

این مورد برای همه ما بدیهی است؛ اینکه تصمیمات از آسمان ها نازل نمی شوند که بعد از آن مدیرانی که در اتاق های کنفرانس نشسته اند در همان ابتدا آنها را لحاظ کرده و به آن عمل کنند. تعجبی ندارد اگر فراموش کنیم که افراد تصمیم گیرنده هستند. سرفصل هیچ یک از بخش های تجاری روزنامه ها بدین گونه نوشته نمی شوند: که  با استخدام خوب آقای .. در شرکت.. باعث   بالا رفتن قیمت کالا شده است . بجای آن موفقیت آقای ...  به چیزهایی نظیر تصمیم گیری برای محصول نسبت داده میشود:  و مثلا انتشار  محصول  جدید باعث افزایش فروش در فلان کارخانه  شده است

بهترین تصمیم های تجاری ما همیشه حول مردم بوده است. در واقع در تصمیم هایمان  دو مورد را مدنظر داشتم. یکی مربوط به استخدام ها می شود؛ و دیگری مربوط به خاتمه ها. بگذارید با مورد آخر شروع کنیم





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: